Recenzie (63)
Jasmínine slzy (2013)
Woody nepřesvědčil ani tentokrát...
Šmejdi (2013)
Nechutný.
Náš čas vypršel (2004)
Truth is the best. All the time.
Láska na druhý pokus (2004)
<3
Anjeli a démoni (2009)
Hodnoceno nezaujatě. Jinak by to bylo asi o dost horší...
The Words (2012)
I am impressed.
Šťastný Nový rok (2011)
Klišé nad klišé...
Truman Show (1998)
Truman mě naplnil skvělým pocitem, který ale bohužel až moc rychle vyprchal...
Neskrotná (2012)
Z čistě zaujatých důvodů. :-)
Prázdniny (2006)
Sweet stories with unspeakable product placement.