Recenzie (305)
Kajínek (2010)
Upřimně, byl bych překvapený, kdyby Jákl natočil něco jiného, než odpad
Kráľova reč (2010)
Dost mo to připomínalo Rocky Balbou, když nabíral fyzyčku, jen ta hudba tam chyběla
Deadwood (2004) (seriál)
Seriál s perfektní atmosférou, skvělá výprava, výborné postavy. Bohužel ten základní příběh nedokázal ani jednou nějak slušně vygradovat. Pokaždé, když už už se schylovalo k nějakému dramatickému vyvrcholení, tak to pak nějak odpískali a vyšumělo to úplně do prázna. Jedním z důsledků je, že to po třetí sezóně zabalili.
Fimfárum (2011)
Ze všech tří dílů měl tento nejlepší marketing, film sám o sobě už nejlepší rozhodně nebyl. 3D efekty byly docela slušné, ale i tak mi to za 200 Kč vstupného přišlo jako nic moc.
Medveď Yogi (2010)
Děj je velmi jednoduchý a přímočarý, což považiji za velké plus, neboť zaujme věkovou skupinu, které je tento film určen. Mé 3.5leté dceři se film velmi líbil. Kombinace reálných scén a animovaných postav je také velmi zdařilá a za zmínku stojí i malebné přírodní scenérie.
Rango (2011)
Provedení filmu je hezké, ale to už dnes asi nikoho nepřekvapí, výtvarně se nejedná o žádný experiment, ale o sázku na osvědčenou kartu. Děj stojí v za starou bačkoru, je nepromyšlený a v podstatě ve finále nedává ani valný smysl. Je tam pár gagů, ale jinak nic moc.
Bitva v Ardenách (2009)
Jenen z nejhorších filmů na toto téma. Schlaf gut kamerad.
Kniha prežitia (2010)
Podezírám autora, že výrobu tohoto filmu si zaplatila nějaká církev jako reklamu na bibli. Sračka se slušným rozpočtem.
Dům v temnotách (2009)
Nudné, všední a ten konec to rozsvítí :(
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Jako exhibice jednoho nadupaného člověka to není špatné. Jako návod na přežití je to bezcenné. Neumím lézt po skalách, nevyznám se v květeně africké savany ani kostarické džungle, natož abych se vyžíval v latinských názvech. Možná chych ješte tak dokázal vyždímat sloní hovno. Dokonce i padák, jehož komponenty Bear Grylls tak hojně využívá, mám u sebe jen při velmi vzácných příležitostech.