Recenzie (74)
Jason Bourne (2016)
Klasická bournovka, která prostě baví (hlavně ty, co mají rádi Bourna). Až na pár drobných nepřesností během filmu skvělá oddychovka. 4*
Súmrak mŕtvych (2004)
Britsky humor mam opravdu rad, ale po shlednuti tohoto filmu musim rict, ze pokud bych se na nej nepodival, o nic bych neprisel, ba naopak, mohl bych vyuzit cas straveny sledovanim nejakou lepsi a smysluplnejsi cinosti. Vzhledem k hodnoceni filmu ale musim dodat, proti gustu, zadny disputat.
Ajťáci (2006) (seriál)
První tři díly seriálu mne moc nenadchly, nicméně následující díly jsou opravdu zábavné a poutavé, člověk se hold nenudí. Ale k 5* tomu stále něco chybí.
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Film je docela dobrý, nicméně podle mého názoru je horší než díl první. Ale po stránce efektů a zvuku je to výborná podívaná.
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
Tak, jak jsem nikdy SW nemusel, tak jsem se jednoho dne donutil si zajít na 3D verzi do kina, a ta mne do filmu a do SW celkově tak vtáhla a nadchla, že jsem se rozhodl shlédnout všechny díly. Vím, že jako člověk, který má rád filmy, mám velké mezery a hold je musím dohnat :-) 5*
Rio (2011)
Jako vášnivý hráč hry Angry birds jsem už před shlédnutím věděl, že tento film vysoce ohodnotím. Proto 4*. Malým dětem se to bude jistě líbit, dospělého neurazí, ale ani nenadchne. Prostě klasický příběh u animáků. Ale i přes to, doporučuji.
Prenasledovaný (2011)
Dle mého názoru se jedná o přetočeného Bourna, snaha napodobit některé scény mi přišla až trapná...viz. honička starý taxík vs. velký černý teréňák...neviděli jsme tohle už někde? ooo..áno...Bournovo ultimátum...ovšem nechci tento snímek pouze hanit. jedná se o relativně kvalitní film, který mne zaujal... 4*
Paul (2011)
Myslel jsem si, že to bude typická americká přihlouplá komedie, ovšem pak jsem se podíval na tvůrce, GB...to už můj názor změnilo. Britský humor prostě miluju a musím říct, že u filmu jsem se docela dost zasmál. Můžu jen doporučit, kvalitních komedií je po skromnu...
Senna (2010)
Kdyby šlo tomuto dokumentu, nebo filmu, nebo jak to nazvat, dát 10*, bez rozmyšlení bych je dal. Není to ani tak kvůli tomu, jak je to natočeno, ale spíš tím, že jsou tam dobové záběry a mluví tam lidé, kteří ho opravdu znali. Je to velice strhující a na druhou stranu také velice smutné zakončení jeho života. Osobně si myslím, že před osudným závodem v Imole to věděl, nebo alespoň tušil, že se stane něco zlého. Myslím si, že slabší povahy se u závěru tohoto díla neubrání slzám...A nezbývá nic jiného než dodat...ODPOČÍVEJ V POKOJI...
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Nemůžu si pomoct, ale první díly byly poutavé, zábavné, sem tam i vtipné. Nicméně v této části jsem se nedočkal ani jednoho ze jmenovaných. Ano, fanatici do Harryho Pottera nebudou souhlasit a budou zarytě tvrdit, jak je tento film úžasný, skvělý apod. Ale podle mého názoru je to prostě slabota. 2*