Recenzie (227)
Max Payne (2008)
film není naprostá ztráta času. :-P
Crash (2004)
Tento film nema chybu. Nechapu jak to muze nekdo hodnotit pod 4*, mozna proto ze to neni film podle jejich gusta. Ale kdo se v takovyhle filmech vyziva, ten ho musi videt
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Nechapu co se na tom lidem tak libi. Ja jsem to ani do konce nemohl dodivat, jak me to nudilo
Terminátor (1984)
Naprosta nuda
Asterix v Británii (1986)
Co dodat, proste Asteriskm a Obelisk :-D
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Jo, tak tohle je alespon pohadka!
Dokonalý trik (2006)
Dokonaly film. Jeste pri zaverecnych titulkach, jsem cumel na platno a byl jsem jako pribitej do kresla
Vrchní, prchni! (1980)
Radoby komedie. Kam se podel humor?
Krstný otec III (1990)
Podle mne nejslabsi Kmotr :((
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Smal jsem se snad pri vsem. 65%