Recenzie (394)
Kajínek (2010)
haha-ha
Karate Kid (2010)
táhni vopičáku!
Kniha prežitia (2010)
Jeden z nejintenzivnějších filmových zážitků. A dle zdejších názorů se nedivím, proč se přestalo točit chytré sci-fi. Začíná to být totiž jako humanitární pomoc v Africe a dále přemýšlejte sami..
Na hrane temnoty (2010)
kulku pro každého, co tu dal méně tež 4stars. Čistokrevná detektivka s osobní motivací a čim víc jdete s Gibsonem do hloubky Americké žumpy, tím víc si přejete všechny postřílet... Chválím Mela za parádního poldu, žádný supergunhero, ale člověk! A když si na závěr bigbos nechtěně lokne svého HuHukoktejlu, tleskal jsem a řval DOBŘE TI TAK!
Nočná mora z Elm Street (2010)
už Jason byl průser a tady máte další. těšme se na Conana:))))))
Počiatok (2010)
Chytrých filmů ubývá a Nolan vystrkuje růžky. Chytré sci-fi vymřelo a Nolan vystkruje hlavu. Silný příběh, návykový soundtrack, neokoukatelnost a Nolan přebírá žezlo pánů Kubricka, Ridleyho Scotta a Spielberg? Ten si vždy přál natočit takový film.
Predátori (2010)
lobotomie total! Když se zrovna nekopíruje Predator, jen se blbě kecá, co kecá, tam jim padaj hovna z huby! Hoši sou fakt velký drsňáci, to se pozná na první pohled, hlavně finále Brodyho:)))už se nedivim, že Arnold odmítl cameo. A to sem si stěžoval na AVP2. Tohle je urážka typu Terminator Salvation a to přijde Conan a Total Recall. děte už do pr..
Resident Evil: Afterlife (2010)
3D prostě nestačí:)))))Milla Jovovich a banda zombíků bohatě ano!
Robin Hood (2010)
Toto nemohl natočit R. Scott, nevěřim. Utahané historické cosi mi spíše připomíná sestřihaný seriál a i ten by stál za prd.
Saw 3D (2010)
řekněte upřímně, pro koho tohle sakra točí?!?