Recenzie (23)
Smysl pro tumor - Epizoda 8 (2024) (epizóda)
6*
Vtedy v Hollywoode (2019)
7*
Vlk z Wall Street (2013)
Pecka! Naprostá pecka! Leo bez Oscara? Opravdu? Nechápu!
Temný prípad (2014) (seriál)
Dechberoucí pecička!
Pole snov (1989)
Film, který má duši. Jsem si jistá, že každý člověk, který má alespoň minimální vztah k baseballu a jedenkát v životě cítíl nezapomenutelné brnění v rukách po odpalu... bude spokojený s citem, který je filmu dán.
Mamma Mia! (2008)
Pro mou osobu jasný odpad!, ale vzhledem k tomu, že pro všechny mé rodiče je to jaksi "jejich hudba", tak z nekonečné lásky k nim...... dávám jednu hvězdičku...
Hviezdny prach (2007)
wow.. krásná pohádka.. nečekaný příběh...
Horšie to už nebude (2006)
Luxusní... velice mě překvapilo neustále přebíhání od úsměvu k přemyšlení... moc povedený kousek.. dějově i herecky... vše zvládnuto na jedničku... ... ... asi si pořídím hodinky...
Plechový bubienok (1979)
Asi ještě nejsem na všechny filmové "lahůdky" dostatečně zralá...
Shortbus (2006)
V tomto matoucím filmečku jsem našla jen málo pozitiv... největší hvězdičku dávám hudbičce, protože ta film zvedla na úplně jinou úroveň.. no a ta druhá hvězdička je za skrytý děj.. píši skrytý, protože pod hromadou sexu se jen těžko hledá.. bohužel..