Recenzie (32)
Falco (2008)
on je vážně tak arogantní jak se o něm říká !!!! :D Tahle scéna mě pobavila z celého filmu nejvíc a asi jako jediná mi zůstane v hlavě :D tím nechci říct že zbytek stál za pendrek , jen jsem asi očekávala víc než se mi dostalo :D dávám 5 hvězd z úcty k falcovi jinak by to byli max 3
Srbský film (2010)
Přežila jsem údajně jeden z nejšílenějších filmů co snad existuje po lidské stonožce jsem myslela že neexistuje další režisér co by natočil takovou prasáckou práci, musím uznat že existuje a v ještě horším podání. Kdo neviděl nepochopí a kdo viděl nechápe. Víc k tomu nemám co dodat.
Lidská stonožka (2009)
Nedalo mi to a po shlédnutí dvojky, kterou jsem viděla jako první a bylo mi z ní jen a jen na zvracení, mi má zvědavost nedala a po letech jsem se odhodlala k činu , a uznám že tento snímek oproti jedničce má alespoň něco do sebe a je koukatelný za mě 2 hvězdy. jen budu doufat, že Tom Six neplánuje točit další podobnou šílenost,nebo ještě hůř pokračování.
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Po velice dlouhé době jsem se rozhodla, že tento film shlédnu. Musím uznat že film je vynikající záležitost s perfektním hereckým obsazením a tak dále jak už tu zaznělo nesčetněkrát, bohužel mě ale tento film nedostal do stejné euforie jako kniha a už od samého začátku to není stoprocentně dle knihy snaha tu byla, jenže pro mě to bylo moc ochuzené a zkrácené,myslím že z téhle knihy se dalo udělat větší filmové dílo, díky tomu dávám jen 3 hvězdy .
Need for Speed (2014)
Výborná podívaná ,připomnělo mi to roky strávené hraní NFS :) asi začnu hrát znovu :) jsem nadšená opravdu velice vydařené stejně jako hra samotná
Ja, Frankenstein (2014)
Asi jsem mimo , ale mě tenhle film bavil a to hodně jak tady tak pročítám komentáře tak je to pomalu samý odpad, a tak si říkám za co, to mam jako tento film přirovnat například k arachnidovi? to je jeden z nejhorších filmů které jsem měla to (ne)štěstí shlédnout . Ale pokračuji film má velice rychlý děj, je to akční béčko a o akci není nouze už od samého začátku, sympatičtí herci i herečky a to jak si kdo představí frankensteinovo monstrum je jeho věc, mě zaujal nápad nedělat z něj ohyzdné monstrum ze kterého se mi při pohledu na něj zvedá žaludek a vstávají chlupy hrůzou , ale člověka s city . To monstrum by podle mě totiž patřilo do horroru a ne do akčního fantasy, asi je tu pár lidí co nepobralo že ADAM (frankensteinův syn) je klaďák a ne záporák že ?? a mimochodem jakožto kladná postava má být z větší části pro diváka sympatická :) za mě 4 hvězdy :)
Carrie (2013)
tak pro mě už druhý remake v pořadí a opět katastrofa to už si ze mě opravdu dělají legraci , film je absolutní zbytečnost nijak se neliší od předešlého remaku , ale abych nebyla jen negativní tak herecké obsazení je mnohem lepší než u předešlých filmů jenže jen kvůli tomu o tu hvězdičku víc nedám, takže zůstanu opět u pouhých dvou hvězd.
Vražedná minulost (2013)
velice vydařené dílko jen ho nesmí člověk brát jako horor jelikož to horor prostě není , ale jinak je to úplně perfektní triller který neměl chybičku výborný nápad jen mohl být trochu lépe zpracován a bylo by to pěkných 5 hvězd, ale dávám jen 4 :) jinak děj krásně plynul a já se ani na chvíli nenudila, herecké obsazení je perfektní a záporákův škleb (úsměv) fuj i já bych se zněj po...la kdyby se na mě takhle zašklebil :)
To je koniec! (2013)
no nejvíc mě pobavil konec Backstreet boys , tak to bych si v nebi určitě představit nedokázala :D , ale nebudu předbíhat ve filmu je spousta vtipných situací a hlášek , herecky na jedničku, ale Chaning Tatum proboha to mě rozštípalo asi nejvíc :D Pobavila jsem se královsky takže ostatním jen doporučuji :)
Avatar (2009)
první shlédnutí před pár lety v kině , pro mě byl zážitek ale nyní když jsem film viděla znovu navíc v katastrofálním českém dabingu jsem zklamaná a přiznám se že na podruhé mě už film vůbec nebavil takže snižuji hodnocení z 5 na 4 hvězdy.