Posledné recenzie (6)
Len Boh odpúšťa (2013)
Neuveritelná blbosť. Drive sa mi páčil ale toto bolo niečo strašné. Všetci herci sa tam tvárili ako keby trpeli dva týždne zápchou alebo ja neviem o čo sa snažili tým ich výrazom. Mal som vážne pochybnosti či to vôbec dopozerám...
Zabijaci osamelých sŕdc (2006)
Salma Hayek si na tej roli "vraždiacej potvory" fakt dala záležať až som sa jej začínal normálne báť. Ešte že ju ten Travolta dal na konci do poriadku. Toto je taký ten typický film po zhliadnutí ktorého má človek zlý pocit čo za "prepálených" ľudí behá po svete.
Bojisko Zem (2000)
Chudák Travolta...že sa nato vôbec nechal nahovoriť....