Recenzie (330)
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
no byla ale nudná slátanina
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Solidní průměr, neurazí, nenadchne.
Wednesday (2022) (seriál)
Nebýt klišovitého závěru šel bych i do plných. Skvělé obsazení, provedení a hudba.
Chci mluvit se svým agentem! - Série 4 (2020) (séria)
velice slabé a nenápadité zakončení jinak dobrého seriálu
Vlkochodci (2020)
Jako vždy geniální.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
na můj vkus příliš nostalgické a vlastně i zbytečné, ale řemeslná kvalita a rukopis gilliana opět na jedničku
Kde je moje tělo? (2019)
Mohlo to být naprosto parádní, chtělo by to ale dotáhnout scénář, aby dával smysl, ne jen střípky dobrých nápadů.
Po životě (2019) (seriál)
Škoda, že to nebylo kratší. První série špička, pak se to začalo trochu cyklit.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
chtěl jsem dát 4 hvězdy, ale holy hand granade nehlahoil před výbuchem "hallelujah"
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
takhle to dopadá, když jdou veškeré peníze na technickou stránku věci a příběh a postavy má na starosti náhodný generátor postav a příběhů