Recenzie (330)
Wednesday (2022) (seriál)
Nebýt klišovitého závěru šel bych i do plných. Skvělé obsazení, provedení a hudba.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Solidní průměr, neurazí, nenadchne.
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
no byla ale nudná slátanina
Kancl (2005) (seriál)
Byl by to výjimečně důstojný americký remake, kdyby to nebylo tak nekonečně dlouhé, netrpělo nekonsistencí některých postav a ke konci typickou americkou sentimentalitou. Je to škoda. Obsazení je totiž skvělé.
Po životě (2019) (seriál)
Škoda, že to nebylo kratší. První série špička, pak se to začalo trochu cyklit.
Kde je moje tělo? (2019)
Mohlo to být naprosto parádní, chtělo by to ale dotáhnout scénář, aby dával smysl, ne jen střípky dobrých nápadů.
Vlkochodci (2020)
Jako vždy geniální.
Železné srdce (2014)
řemeslně na výbornou, ale film potřebuje také scénář
Chci mluvit se svým agentem! - Série 4 (2020) (séria)
velice slabé a nenápadité zakončení jinak dobrého seriálu
Porco Rosso (1992)
na mijazakiho nezvykle nevyvážené a nedotažené