Obľúbené seriály (10)
Temný prípad (2014)
Atmosféra, príbeh, dej a čo najviac to herecký výkon M. McConaugheyho. Jeho postava bola kľúčová a špecifická pre svoju výnimočnosť. Detektív Cohle vynikal intelektom a Hart zapadal perfektne k pasívnemu policajnému zboru. Ich charakterové postavy boli natoľko rozdielne, že vytvárali vo filme dokonalý kontrast v zložitosti a rozmanitosti. Príbeh bol predpísaný úžasne, atmosféra temná a hutná, pôsobila ako droga, seriál vstupil a neodišiel kým neskončila posledná časť. Fenomenálny 100% *toto platí, ale iba o prvej sérii a je veľmi úbohé, že ďalšie série, ktoré nemajú s prvou nič spoločné vystupujú pod rovnakým názvom. Pri tom nemajú nič spoločné, réžiu, scenáristu, hercov a hlavne kvalitu. Ďalšie série sú proti prvej iba odpadom.
Gangs of London (2020)
Som ohromený, špičkový seriál.
Hra o trůny (2011)
Labyrint (2015)
Úžasný, hypnotizujúci, napínavý, kvalitný.
Zvláštní jednotka (2009)
Život a doba soudce A. K. (2014)
Prvá séria občiansko právneho súdu je dejovo výhradne o súdnych sporoch, neponúka nám pohľad mimo súdnu sieň, okrem strohého pohľadu do súkromného života sudcu, ktorý odkrýva skôr nudný život bez akýchkoľvek zaujímavostí. Pozitívne však hodnotím nápadité podanie súdnych sporov z bežného života osudov ľudí s dokonale hodnotiacou mysľou Adama Klosa, hlavne počas reprodukcie vnútorného hlasu. Druhá séria trestného súdu nám interpretuje aj samotné zobrazenie trestných činov pred súdnym konaním, dej je teda komplexnejším, rozmanitejším a pútavo zaujímavejším. Z môjho pohľadu veľmi originálny seriál s kvalitným spracovaním.
Gomora (2014)
Prípady 1. oddelenia (2014)
Ivalo (2018)
Pomerne originálny námet, kvalitné spracovanie a skvelá atmosféra. Severské krimi, vírus ako biologická zbraň a obchod s bielym mäsom. Napínavé, nápadité, tajuplné. (Ideálny seriálový "partner" na dlhé zimné lockdown večery, tématicky veľmi podobné s dnešnou situáciou). 90%