Recenzie (1 369)
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Gunn se konečně naučil to, že vážný momenty nesmí rozbíjet humorem (snad si Taika dělá poznámky), a tak jsou třetí Strážci hroznej doják. Ale nechápejte mě špatně, vtipný to je pořád. A výpravný. A akční. A stylový. Ale tentokrát je to plně o tom, že jsou Strážci galaxie nejen parťáci, ale rodina, která toho má hodně za sebou. Rodina, která se sice věčně špičkuje, ale jinak se na sebe můžou její členové vzájemně spolehnout. A funguje to. Nejlepší marvelovka minimálně od No Way Home, možná spíš od Infinity War.
Love, Death & Robots - Utonulý obr (2021) (epizóda)
Většina dílů této série má buď nápad, nebo provedení. Málokdy obojí. Tady jsem se konečně dočkal plného balíku.
Chicagský tribunál (2020)
Výborný film, který odsýpá a baví díky skvělým hercům a scénáři, jehož autor se rozhodně nezapře. Ze Sorkina se navíc na druhý pokus stává i mistr režisér.
Hudba a text (2007)
Spousta klišé, ale humory podle mého gusta.
Ostré předměty (2018) (seriál)
sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fucking fucked up
Middleditch & Schwartz (2020) (relácia)
První dva díly naprostý luxus, dokonce jsem se do těch horkou jehlou sešitých příběhů zažral a fakt mě zajímalo, jak to skončí. Plus mě od smíchu bolí pusa ještě den poté. Děsilo mě, že má jeden díl 50 minut, nakonec mě štve, že jsou epizody jen tři.
1917 (2019)
Není to úplně největší bomba na světě, ale já mám pro tyhle filmy o naději prostě slabost. A samozřejmě i pro Deakinse, kterej vám tady doslova i obrazně bouchá do ksichtu, ale jehož gimmick jsem dokázal ignorovat kdykoli jsem se chtěl prostě jen vnořit do předloženého filmového světa.
Slušní chlapci (2019)
Luxus. Ukecaný, přechcávací, pindíky poměřující, mariánkou načichlý, krví pokropený, do teplákovek a drahých obleků navlečený, nekorektní, do sebe zahleděný LUXUS.
Malé ženy (2019)
Je divný, že se to pravděpodobně zařadí mezi moje zaručený zvedáky nálady?
Joker (2019)
Je to až moc jako Taxikář. Na druhou stranu je to podle mého lepší než Taxikář.