Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Klub bitkárov (1999)
Senna (2010)
Vlk z Wall Street (2013)
Unesené (2013)
Životy tých druhých (2006)
Mě nejvíce zaujalo podtrhnutí toho, že každý člověk má svůj unikátní příběh a neměli bychom vždy hned odsuzovat ostatní na základě, co ten dotyční zrovna udělal nebo s kým se stýká, raději se snažme porozumět jeho konkrétnímu životnímu příběhu než začneme se svým lidským soudem. Všechny postavy byly nádherně napsány a zvtárněny. Jejich motivace, city, touhy...