Recenzie (66)
Hory zaliate krvou (2009)
za topless Sophii Monk .....
Karanténa (2008)
originál jsem neviděl, takže to nemám s čím srovnat, ale až na ty (občas) rychlé střihy to bylo super!
Prci, prci, prcičky: Kozy, bobry a iné zvery (2007)
Proboha - kolik Stifflerů vůbec chodí po světě?!
Resident Evil: Zánik (2007)
asi nejlepší díl celé série (trilogie) - zombie vrány neměly chybu :)
Shoot 'Em Up (2007)
být mi tak 12 let, určitě bych tomu dal 100% - takhle je to jen slušná 60-tka :)
Gympl (2007)
jeden z nejhloupějších filmů loňského roku
Hviezdny prach (2007)
jedním slovem - NÁDHERA! někde jsem tu četl, že hlavní roli odmítla vzít Sarah Michelle Gellar - na to lze říct jedině: BOHUDÍK!
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
o několik tříd lepší než Death Proof!!!
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
slabé, slaboučké - nebýt závěrečné honičky nestálo by to absolutně za zmínku .....
Zbohom, baby (2007)
hudba: Harry Gregson-Williams