Recenzie (103)
Barbie (2023)
Bylo to hodně feministické a dost se tam zpívalo a tancovalo, ale Gosling byl parádní a bavilo mě to moc.
Farmlands (2018)
no nebylo to veselé pokoukání
John Wick (2014)
"baba jaga" bylo trochu moc, ale jinak pecka
Dieťa Bridget Jonesovej (2016)
Co se jí proboha stalo s ksichtem? To měla nějakou fakt ošklivou autonehodu? Nemohl jsem se na film vůbec soustředit.
Kubo a kúzelný meč (2016)
Kouzelný meč? To jako úplná pravda není, ale musíme být k distributorům shovívaví. Moc pěkná pohádka.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Trochu kopie Intouchables s vykradeným castingem z GoT.
Účtovník (2016)
Jako účetní musím říct, že nejlepší byla ta akční scéna při procházení účtů, jak tam jakože počítal a psal těma jako fixkama po tom skle. Zbytek byl slabší.
Hurá do Afriky! (2010)
To se takhle sejde lední medvěd, klokan, slepice, žralok(záporák) a veganský lev uprostřed afriky a vnikne perla německé kinematografie. Krutá melounová agitka. Opravdu zírám, co se může vytvořit, aby to od mala ukazovalo dětem jedinou pravdu a tvořilo to správný názor. Nu co, doba si to žádá, takže je potřeba dětem pohádky po shlédnutí dovysvětlit.
Jednotka samovrahov (2016)
Tohle bylo zklamání. Následující věta Mr. Ohníčka vypovídá o všem. "Yay, znám vás kluci celý odpoledne, takže jste moje druhá rodina. Položil bych za Vás život, yo"
Kosmo (2016) (seriál)
Asi bych neměl hodnotit po 2. dílu, ale je to dobré sakra. Poprvé v životě mi přijde, že se mnou placené koncesionářské poplatky použily na něco pořádného.