Obľúbené filmy (10)
Predátor (1987)
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
skoda ze trochu tohodle fimu neprenesl do Pana Prstenu :( ... :P
Bojové nasazení (1986)
drsný film s drsným Clintem ... Můžeš mě okrást , nedat mi najíst , zbít mě i zabít ........... ale NÉ NUDIT !
Desperado (1995)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Asterix a prekvapenie pre Cézara (1985)
pro me nejlepsi dil ... Setnik: eehm jak to vypada hlidko vsechno v poradku ? Hlidka: ano Zedniku vsude je mrtvo ! Setnik: hlavne ze sou klidni . Vojak: Fajn idealni cas k utoku prekvapime je a znicime! Du svolat chlapy ! Setnik: Hej pockej chvilku ! jsi tady novy?!?! Vojak: Dorazil jsem s posledni kohortou ! Setnik: TAK SI ZAPIS ZA USI ZE NA GALY NIKDY NEBUDES UTOCIT ROZUMIS DEBILE JEDEN ZELENEJ !!! Podivej se ... ze vsech ze vsech Caesarovych provincii je galie nejvzpurnejsi a ze vsech galskych vesnic je tahle ta nejnebezpecnejsi nikdy tam nelez kretene, jsou to krvelacne bestie, odporne prisery, barbari a divosi lumpove surovci a bezcitny hovada
Tromfové eso (1968)
James Bond: Zlaté oko (1995)
nejlepší Bondovka ze všch dílů .... !