Recenzie (13)
Another Gay Movie (2006)
Na můj vkus moc teplý!
Brak (2002)
Ja prostě musim dat plnej. Kluci hláškujou a Iggy je prostě neuvěřitelně hustej hned od prvni chvíle!
Komando (1985)
Teď už by mě asi tolik ty Árnyho svaly nebrali, ale když sem byl malej, byl u mě ještě s Van Dammem jednička.
Malí géniovia 2: Superdecká (2004)
Odpad odpadu!
Moon (2009)
Sam Rockwell je bůh!!!
Mozková příhoda (1988)
Film o hovně!!
Nezkrotná Dee Dee (2006)
Kravina a ta ženská je na pěst.
Partička (2011) (relácia)
Absolutní dno!
Road Trip 2 (2009)
ÁÁÁÁÁ, KOZY VEN!!
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Původně jsem chtěl dát 5*, ale za toho metamorfa musím jednu hvězdičku srazit.