Obľúbené seriály (3)
Columbo (1971)
To už nejde hodnotit objektivně, to už je srdcová záležitost...
Tam někde (2005)
Velmi pěkný seriál, který v sobě nese určitou netradičnost. Netradičnost v obsahu každých dílů - mimo bojiště se kamera zatoulá i do rodin vojáků, jenž museli odjet za válkou a nezaměřuje se čistě na bojiště samotné, ale i mimo něj do "klidnějších částí." A dále netradičnost spočívá v tématu války v Iráku, které bylo v momentě vzniku seriálu více než žhavé. Tvůrci se snažili vytvořit obraz války tak, jak skutečně probíhá i se svými skrytými nástrahami, které sebou přináší každá válka. Ale zkritizoval bych přílišnou zidealizovanost a poněkud nezvykle měnící se charakter určitých osob během seriálu.