Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Zúfalé manželky (2004)
Ty ženský zažily snad už úplně všechno.Seriál chvilkama tak absurdní, že ho prostě musíte milovat!
Priatelia (1994)
Klasika, která se nikdy neokouká. 100%
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
S tímhle seriálem jsem žila 7let - a to je hodně dlouhý vztah. Zamilovala jsem si ho od prvního dílu až po ten úplně poslední. Gilmorovic holky se stali prostě mou druhou rodinou. Seriál jsem sledovala s českým dabingem a znám ho takřka nazpaměť v nejbližší době bych se ráda přesvědčila, jestli je tak dobrý i v originálním znění. 100%
Klinika Grace (2005)
Miluju filmy a seriály z doktorského prostředí, ale tenhle ze všech úplně nejvíc a to proto, že to právě není seriál jen od doktorech, ale o životě - největší perlou seriálu je pro mě to, jaké ponaučení si z něj nakonci každého dílu odnesete (pokud nejste úplně citově zaostalý). Pravidelně u tohodle seriálu roním potoky slz.
Sex v meste (1998)
Dexter (2006)
Moderná rodina (2009)
Tajný deník call girl (2007)
I'm gonna miss my "best friend"! 95%
True Blood: Pravá krv (2008)
Sex, krev, sex, krev, sex krev....ale teď vážně - nic mě tak dlouho nepohltilo, jako tenhle seriál. Výborně natočené, výborné postavy (výborní herci) a hlavně do detailů dotažený příběh, který vás prostě nepustí a ví tak po shlednutí jednoho dílu chcete víc a víc. 100%