Recenzie (32)
V mene kráľa 2 (2011)
Hurá, napočtvrté jsem to konečně dokoukal. 30%
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Zacinam pochybovat, jestli jsem videl stejny film jako ostatni. Na tento kousek jsem se tesil uz nejaky ten mesic a ted, kdyz jsem ho videl, jsem dost zklamany. Nema cenu se ale rozepisovat, me pocity uz dobre sepsali MarsVI a Latharn. 3* za (opravdu skveleho) Hardyho a Nolteho. A 8. nejlepsi film na CSFD? Ani nahodou.
Kazateľ (2011)
Karl Urban jako Eastwooduv Blondie, to se musi videt.
Stake Land (2010)
Spoiler! Nebýt posledních 20minut, tak zasloužené 4*, takto jen slabší 3*. Hlášky typu: "To je můj kreténský spolužák ze střední, nikdy ho nemůžu dostat na mušku" (nebo jak to bylo) a uz zmineny inteligentni , mluvici upir filmu zbytecne ubiraji na krase.
Útek zo Sibíri (2010)
At uz je film podle skutecne udalosti, nebo je vymysleny, ja si ho skvele uzil. Je pravda, ze jsem od nej cekal trochu vic, hlavne co se tyce vyvoje postav, ale i tak jsem se ani na chvilku nenudil. Scenerie nadherna, Ed Harris a Gobi vyborne. So weit die Füße tragen si uz moc nepamatuju, ale brzo znovu mrknu, at muzu srovnavat. Film presne podle meho gusta, 4* za film a jedna navrch za hudbu.
Megamozog (2010)
Pro me i pres pomalejsi rozjezd animak roku. Hvezda navic za 3D
Dýchaj! (2010)
70%
Lovec kořist (2009)
Kdyby dialogy nebyly misty tak cheesy (hlavne ty s Cleou) a scenar nebyl tak deravy, tak za 4. Kostymy na jednicku, efekty pripominaly intro pocitacovych her z poloviny 90.let, ale na tak miniaturni rozpocet slusne a ja se ani chvilku nenudil. Scifi je proste muj zanr. 60%
Ikarus (2010)
Nedělal jsem si žádné naděje, ale očekával jsem aspoň něco v rovině nového Universal Soldiera, kde byl Lundgren pořádný badass a ne tuhle příšernost. Bohužel sedět u tohoto paskvilu aspoň první půlhodinu se ukázalo jako nadlidský výkon. Odpad za nedosledovatelnost (a to se považuju za otrlejšího diváka).
Čas v Káhiře (2009)
Od zacatku mi bylo jasne, ze film bude urceny, pro jinou cilovou skupinu, ale protoze mam Egypt jako takovy rad, neodolal jsem nazvu. Nechapejte to spatne, i ja se rad podivam na nejakou tu romantiku, ale tady tomu neco chybelo. Cele se to strasne tahne a popis deje se da shrnout do jeho nazvu (Cairo Time je opravdu vypovidajici). Pokud budete mit v prubehu projekce nahodou pocit, ze na vas jde spani, tak se tomu nebrante a klidne si zdrimnete. Po probuzeni (treba v 3/4) zjsitite, ze vam vlastne nic neuslo. Trochu mi take vadilo, ze Egypt vykresleny ve filmu je od reality na hony vzdaleny...za povoleni vlezt na pyramidy se ale musi delat ustupky, ze ano? ;-)