Recenzie (96)
Ochránce (2018) (seriál)
Překvapivě svižné někdy předvídatelné.
Anihilace (2018)
Tak trochu stalker s vetřelcem, ale jo funguje to.
Circle (2016)
Krasnych deset minut po vizualni a hudebni strance. Tema je nezřetelné a dava prostor pro imaginaci a dosazeni vlastnich konsekvenci.
Mimo Satana (2011)
Idealni film, na shlednuti , po noci probdene s LSD. Můžeme si podrezat zily, nebo se jit projit do raniho ptaciho zpevu. Uzasne, kamera, fantasticka.
88 (2015)
Jen tak dál mlékaři...
Na život a na smrť (2013)
patetická sračka plná klišé, morální ponaučení: nepřítele vyhladit včetně dětí, jedno plus: exteriéry
Inteligence (2014) (seriál)
klišé nad klišé
Junk Head 1 (2013)
Žádné velké vysvětlování, běží to svižně, krev i humor v dostatečné dávce. http://www.youtube.com/watch?v=ge18Ieyi9bI#t=60