Obľúbené filmy (10)
Cesta okolo sveta za 80 dní (1956)
Nádherný imaginárny svet minulosti prenesený na plátno v dokonalej symbióze s mojím naturelom. Čo viac si môžem priať, keď chcem doplniť palivo v každodennej realite. Blahosklonne prehliadnem, keď sa tempo filmu rozleje a zľahka nudí, v týchto chvíľach doplním pohár kvalitného moku a spanilá jazda pokračuje až do príjemného konca.
Ples upírov (1967)
Keď som to ako chlapec videl v kine , tak som týždeň spával so zapnutou nočnou lampou. Tá atmosféra je dokonalá a ešte v prvej časti filmu ten nádherný jidiš humor Jojneho+suita, prekrásna Sára, no to nemá chybu! Postupne žiaľ film stráca iskru a ťah na bránku a neodvratne speje do beznádejného konca hlavných protagonistov.
Veľké preteky (1965)
Pionierske časy emancipácie vyvolávajú jemný úsmev, film je lahodným rozptýlením na nedeľné popoludnie. Vynikajúce herecké obsadenie, nádherná výprava, síce jednoduchý, ale príjemný humor.
Šibnutí (1968)
Poslušne hlásim (1957)
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Rozmarné léto (1967)
Postřižiny (1980)
Slavnosti sněženek (1983)
Čo už tu nakecaš , ale prvý krát mi švagor snáď týždeň doniesol mäso z divočaka, ale pán v kytkach ktery pleje a vsechno sežere to je život to nevymysliš , dekuju pane Hrabal 🤓🎊