Recenzie (511)
Žoldnier: Légia skazy (1998)
Ale no!!! Dosť komentárov odsudzuje Kurta Russella za jeho herecký výkon, ale pravdou je, že fakticky toho veľa nahrať nemohol. Proste hral tvrdého, málovravného chlapíka. Keby sme hodnotili filmy iba podľa hereckých výkonov hlavných hrdinov, tak by sa Terminator nestal takým kultom. Na záver: Kurt sa samozrejme s Arniem nemôže rovnať, ale aj tak ide celkom dobrý sci-fi snímok preto dávam 3*.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Je to šokujúce, je to neortodoxné, ale každou sériou dávam o jednu hviezdičku dolu (pri tretej ešte stále váham...).
Agatha Christie's Poirot - Vraždy na Hickory Road (1995) (epizóda)
Musím súhlasiť s Lukišom. Ide o najlepšieho Poirota čo som videl. Najmä nevtieravý hudobný doprovod, je výborný.
Šťastné a veselé (2005)
Nádherný film o ľudskej spolupatričnosti. V plnej nahote ukazuje, že každý človek vo vojne je len odrobinka, ktorá sa bojí o svoj život, rodinu, kamarátov. Pred nervovým zrútením vojakov držia iba plané reči o vojenskej cti a o ich povinnosti bojovať. Nepriateľov velenie vykresľuje ako zloduchov bez kúska viery a morálky. A naraz, v kúzelný okamih Štedrého večera dôjde k tomu, o čom si mysleli, že nikdy nenastane. Z nepriateľov sa aspoň na krátku dobu stávajú priatelia vo svete zákopov a mŕtvol. Zabúdajú, alebo sa aspoň snažia zabudnúť na všetko zlé vôkol a prežívajú jedinečné čaro Vianoc. Doplnenie po opakovanom zhliadnutí: Hudba je to, čo tento film robí výnimočným. Každému odporúčam soundtrack.
Ajťáci (2006) (seriál)
Prvá séria bola super. Druhá však začala famózne. Môžem smelo napísať, že som sa smial asi 20 minút v kuse pri zhliadnutí prvej časti.
O 28 týždňov (2007)
Priznám sa, že po prvej časti som čakal o niečo väčšiu pecku. Nehovorím, že to je zlý film, ale predsalen jednotka bola podľa mňa prelomová.
Bournovo ultimátum (2007)
Na to, aby som filmu udelil aspoň 4* potrebuje mať v sebe aj čosi viac ako iba čistú akciu. Pokračovaniu Bournovho príbehu však toto chýba. Julia Styles v hlavnej ženskej role tiež nedosahuje kvalít Franky Potente z jedničky. Julia je v celom filme takou šedou myškou. Nejde o zlý film, ale neuškodilo by menej akcie. V popise je totiž uvedené, že sa jedná o drámu a mysteriózny film, o čom si naozaj dovolím zapochybovať.
Povstalecká história (1984) (seriál)
Oproti takej perle akou je "Osvobození Prahy" je tento seriál absolútne dokonalý.
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Po slabšej trojke je zase latka nastavená veľmi vysoko ;)
9. rota (2005)
Ako bolo spomenuté vo viacerých komentároch, ide o dobre natočený film. Nič viac, nič menej. Práve preto, že sa ruskí filmári zhostili svojej úlohy tak dobre dávam 4*. Predsalen z americkej produkcie sa sem tam objaví tiež niečo pozerateľné, ale popritom aj kopec braku.