Obľúbené seriály (10)
Pán času (2005)
Dr. Chskym?
Scrubs: Doktůrci (2001)
Osem sérií (áno poslednú som zatiaľ ignoroval) ubehlo ako voda a musím povedať, že tento pobyt v Sacred Heard na mne zanechal stopu, ktorá ostane. Jeden z naj seriálov, ktoré som kedy videl a to pozerám seriálov veľa :D
Dr. House (2004)
Ste idioti...
Bratstvo neohrozených (2001)
Najlepší vojnový seriál, ktorý som videl... a môžem vidieť aj miliónkrát
Sherlock (2010)
Dexter (2006)
Po 10. časti môžem povedať,že Dexter je najlepší krimi seriál, ktory som videl. 10/10
Rick a Morty (2013)
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
Dve série skončili a stále vo mne doznieva akýsi pocit, ktorý vo mne zanechal tento seriál. Skvelo napísané postavy, ktoré nie sú len 2D postavami, ako z väčšiny moderných seriálov, ale postavy, ktoré sa menia, pretvárajú, majú svoje slabšie aj lepšie chvíľky. Ďalej citlivá ručná kamera v kombinácii s prirodzeným svetlom vás vtiahne do deja ako máločo (podobne ako u Revenanta) a zrazu sa cítite, akoby ste boli súčasťou ruchu nemocnice a okolia na začiatku 20. storočia v USA. Tento seriál nemá hlavnú postavu (aj keď sa považuje Dr. Thakery). Hlavnou postavou je personál nemocnice. Po konci série neviem neviem, či by bolo lepšie to už nechať tak, alebo ešte pokračovať treťou. Scenáristi si nechali dvere otvorené, ale ak by sa nepokračovalo, nevadilo by to, ale aj tak budem smutný...
Sexuální výchova (2019)
Hra o trůny (2011)
Spočiatku nezaujímavé no postupom času a dielov ma to vtiahlo a a nepustilo