Recenzie (225)
Kameňák (2003)
Nemám slov...
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Dá se to zkouknout. ale na to, že je to film od Spielberga, jsem čekal víc...
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Dobře udělaná komedie v čele se Simonem Pegem, kterej se mi do paměti zapsal jako pošahanej boss jednoho konkurenčního bookshopu v Black books:-)
Zack a Miri točia porno (2008)
Konečně komedie, u které jsem se fakt nasmál. Pro některé nevkusná, ale kdo viděl něco od Clerks, tak si zvyknul. A jejich světelný meče mě fakt dostali:-)
Gran Torino (2008)
Další z mnoha povedených kousků pana Eastwooda. Tomuhle filmu snad nejde nic vytknout, jasných 5*
Yes Man (2008)
Hrůza a děs. Jediný světlý bod filmu je Jimova red Bull párty...
Blesk (2008)
Tento animák mě velice překvapil. Společně s Wall-E nejlepší animáky, které jsem viděl. A navíc křeček se stal mým nejoblíbenějším animovaným stvořením: " Oh, stealth mode"....
Kuriér 3 (2008)
svižná akce, pěkná plavovlasá Ukrajinka, nádherná Audi A8 a k tomu Jasonovy triky s košilí. Skvělej oddychovej filmek
Milionár z chatrče (2008)
Co říct k tomuto filmu??? Snad jen toto: " A Oscara za nejlepší film získává Milionář z chatrče"
Che Guevara: Revolúcia (2008)
Od teď piji jen rum Che guevara.