Recenzie (157)
Hranice lásky (2022)
Přišlo mi to dobře vystavěné a uvěřitelné.
The Mortified Guide (2018) (seriál)
Perfektní! We are freaks, we are fragile, and we all survived!
Odkaz vo fľaši (2016)
A je to tady. Životní fáze kdy jsem se z romantické holčiny stala mateřskými pudy zmítanou ženou. Tak takovéto filmy mně od teď budou děsit víc, než mně dříve dojímaly mé oblíbené Zápisník jedné lásky, Lásky čas, 500 dní se Summer, Věčný svit neposkvrněné mysli, Pan Nikdo a Než jsem tě poznala. Super.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Ta je tak úžasná!
Nymfomanka II. (2013)
Doporučuju, pokud si chcete nechat znechutit sex. Opravdu nepříjemný film!
Terapia láskou (2012)
Jenom škoda, že jsem od začátku věděla, jak to dopadne...
Anna Kareninová (2012)
Pohádkové! Připadala jsem si, jako by Keira Knightley hrála jen pro mě!
Pred súmrakom (2004)
What is lost is lost...
Štyri slnká (2012)
Jestli byl účel ukázat, jak je dnešní svět zoufalý místo a jak jsou na tom lidi špatně... ok then, message heard.
Gauč v New Yorku (1996)
filmy u kterých jsem usnula bych možná neměla hodnotit. ale ve dvě ráno se nepočítá:)