Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
Zelená míľa (1999)
Schindlerov zoznam (1993)
Forrest Gump (1994)
Fargo (1996)
Kult hákového kríža (1998)
Tajomná žiara nad Pacifikom (1980)
Skvělý film. Když jsem ho viděl poprvé, byl to opravdu zážitek! Od té doby několikrát repríza a některé již notoricky známé scény si člověk vychutnává stále dokola. Děj se rozbíhá celkem nenápadně, ze začátku to vypadá jako agitka NAVY, v té době špičková technika ještě dnes ohromí. Vše se změní po silné magnetické bouři, která loď vrátí v čase, a zrovna těsně před útokem Japonska na Pearl Harbor. Tora tora! Show začíná. A právě konfrontace "současné" techniky s komicky působícími japonskými letouny je super nářez. Situace, kdy se v oné minulosti poprvé objeví americké stíhačky je neuvěřitelně působivá. Člověk skoro cítí jakousi hrdost, že patří do této moderní doby a jak to těm japončíkům pěkně ukážeme! Scénář se elegentně vyhne totální konfrontaci, kterou každý očekává, ale přitom ví, že pokud má příběh vyznít alespoň trochu uvěřitelně, nesmí k ní dojít.