Recenzie (95)
Prekliaty ostrov (2010)
Martin Scorsese je pan filmař, který svoji práci umí. Jak píše plno lidí tady, je to prostě poctivá filmařina a ve filmu je to každou minutu vidět.
Votrelec vs. Predátor (2004)
3* za ty dva fešáky Aliena a Predátora. Akorát mohli prohánět režiséra a na konci ho roztrhat.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Původně jsem chtěl dát 4*, ale jedním z důvodů návštěvy kina byl i režisér. Burton umí víc a líp. Pravda, že kdyby tento film točil jiný režisér, asi by to dopadlo hůř.
Podozriví (1995)
Úžasná detektivka s výbornými hereckými výkony. Co chcete víc? A že je konec profláklej? No a co! Kdo ho nezná, tak si napoprvé užije celý film a napodruhé právě vychytává genialitu scénáře. Hand me the keys ya cocksucker!
Byl jednou jeden polda 2: Major Maisner opět zasahuje (1997)
Vyhozené peníze za film, příště je dej Soukupe na charitu, aspoň někoho potěšíš.
Byl jednou jeden polda 3: Major Maisner a tančíci drak (1999)
Vyhozené peníze za film, příště je dej Soukupe na charitu, aspoň někoho potěšíš.
Pěsti ve tmě (1986)
Film, po kterém měl Soukup skončit s režií. Ještě, že nenatočil i z tohoto "seriál".
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Není to ani vtipný a ani smutný. Je to jen ubohý.
Muž z Acapulca (1973)
Tohle je komedie a parodie. A ne jako některé rádoby vtipné parodie/komedie z poslední doby. Naštěstí máme Boba Saint-Clara, který i po tolika letech umí znovu rozesmát. Yes!
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
A musím dát 5*, protože tohle jsou krásné detektivky. Žádné nalezení vraha rozborem prdu a podobně. Ano, narážím na různé Kriminálky, které začínají být nudné. Ale tohle je čistá detektivka, vtipná a inteligentní. Mimochodem vynikající dabing a nejen pana Freje.