Recenzie (95)
Drakula (1979)
Jako dítěti se mi zdávalo o Míně v podzemí. Prostě mám tuto verzi raději než Coppolovu. Přijde mi taková věrohodnější.
Jednoducho sexi (2002)
Někdy se říká, že je to trapný, až je to hezký. V tomhle případě to ale neplatí ani náhodou. Je to pouze trapný.
Mládí v hajzlu (2009)
No knížky jsou materiál minimálně na seriál a ne na film. Plno vtipů chybělo a člověk, co to nečetl, se asi musel hodně ztrácet.
FlashForward (2009) (seriál)
Hodnocení za celou první sérii. Sice nemusím nastavované seriály, ale Flashforward by si ještě aspoň jednu sezónu zasloužil.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Poprvé jsem to viděl nějak v rychlosti a asi nepochopil tu genialitu. Naštěstí jsem si to dal ještě jednou a v klidu a nemůžu jinak než 5*.
Kick-Ass (2010)
Spiderman se může jít zahrabat.
Babicovy dobroty (2008) (relácia)
Musím opravit svůj komentář. Jako kuchařský program je to odpad, včetně moderátora. Jako zábavná show to ale nemá chybu. Bavím se od začátku do konce. Ten člověk není kuchař, ale skrytý komik.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Kdyby seriál po první, nejdéle po druhé sezoně skončil, dal bych víc, ale takhle to fakt nejde. Co všechno může udělat s kvalitním seriálem touha po sledovanosti.
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Nesrovnávat s nějakým chlápkem co se jmenuje Gordon Ramsay. Jeho kuchyně, byť ďábelská, je mi u *píp*. Protože většinou chodím do českých hospod, kde musím žrát všechny ty sračky. Zdeněk Pohlreich umí a je dobře, že někdo ukazuje, že nemáme brát jídla z konzervy a prášku jako standard.
Profesionáli z CI5 (1998) (seriál)
Ne všechno co vypadá nově, vypadá současně i lépe. Aby se feministky namlsaly, hlavní roli má i holka. Celkové pojetí seriálu je jako u většiny dnešní masové produkce. A odkazovat se nejen názvem na legendu? No hnus velebnosti.