Obľúbené filmy (8)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Temný rytier (2008)
Fontána (2006)
Star Trek (2009)
Návrat Temného rytiera (2012)
Poněkud přímočařejší a více plytký než druhý díl, který podle mého zůstává nepřekonán. Kvalitativně rovnocenné s prvním dílem. Nic víc, nic míň.