Obľúbené seriály (8)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Dr. House (2004)
Klamári (2009)
Jistě, pane ministře (1980)
Hviezdna brána (1997)
Babylon 5 (1993)
Výborná vize budoucnosti. Inteligentní děj. Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, minimálně o 100% lepší než ST. Navíc tenhle seriál má určité poselství, které člověk může odhalit, pokud se pozorně dívá.