Posledné recenzie (7)
Rozhnevaný muž (2021)
Od Guye jsem zvyklý na jiné filmy, ale s potěšením jsme měli možnost při dobře natočeném a napsaném akčňáku se Stathamem, jehož koprnost do postavy ideálně seděla, naládovat máslovým popcornem.
Mrazivá pasca (2021)
Příjemná nostalgická vzpomínka na 90. léta, kdy si jednoduchá Bčka nehrála na složitosti. Jednoduchý příběh, mnohdy až s úsměvem, ale je to příjemná oddychovka, při které jsem zavzpomínal na starší doby klasických akčních filmů.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Vystihujícím výrazem je slovo brutální. Po všech stránkách. Je to prostě setsakramentský nářez. A to, že jeli tam a pak zase zpět? No a co. Někam jet museli. Když se točí film o krvelačné jízdě "aut", tak asi nebudou stát. Když se z dálky přibližovalo šílené procesí, v čele s kytarákem a jeho sólem, měl jsem chuť řvát a skandovat nadšením. Na to je prostě potřeba jít do kina. Praktické efekty naprosto luxusní. Bylo tam vše, co ve správném šíleném Maxovi nemůže chybět. Hnusáčtí bossové, řvoucí motory, perverzní drobnosti. Neznalý člověk by asi hodnotil film jako ujetý. Já jej tak vlastně hodnotím taky, ale z pohledu nadšeného člověka, který je rád, že prďácké akční filmy ještě stále můžou fungovat při pořádné porci poctivé práce.