Obľúbené filmy (10)
Tenká červená čiara (1998)
Nebyl to ani Vojín Ryan ani jiný válečný master-piece. Bylo to právě tohle oslňující světlo žánru, které mne navždy přesvědčilo, že válka se dá zachytit jinak. A to skutečně, živočišně, duševně, citlivě, fatálně a hlavně - nezapomenutelně, protože takové to pro NĚ bylo. Stejně tak i pro mne - nezapomenutelně natočená nesmyslnost boje a také toho nejtěžšího - války samotné duše - očarovala spolu s všeobjímající hudbou Hanse Zimmera mou duši. A kdo má skutečné srdce filmového milovníka, nemůže být nepohlcen!
Ríša slnka (1987)
Princezná Mononoke (1997)
Vyvolený (2000)
Fontána (2006)
Kontakt (1997)
Já.....já.... bych to chtěla taky zažít. I s tou hudbou, pane Silvestri, kdyby to šlo!
Jurský park (1993)
Už taky hrabu, ale tenkrát v 10 letech mě to chytlo poprvé. Životní inspirace, věčné zalíbení.
Horúce strely (1991)
Nech žijú duchovia! (1977)
Jednoho dne se potkali 2 mega-mozky (Oldřich Lipský a Zdeněk Svěrák) s grupou skvělého osazenstva a vytvořili mega-kult (od první věty do poslední slabiky). Málo filmů, které umím naprosto zpaměti jako tenhle - JASAN!! :-D