Obľúbené seriály (8)
Perníkový tatko (2008)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Hank Moody= nejoblíběnější filmovo/seriálová postava
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Tenhle seriál se přesně trefil do mýho vkusu. Profesionálně odvedená práce po všech stránkách, rafinovaná návaznost a stopáž jednotlivých dílů, propracované charaktery postavy, inteligentní humor, příjemná kamera, nechybí ani exteriéry na oživení, Barney Stinson... ovšem klesající kvalita od třetí série nahoru..
Mestečko Twin Peaks (1990)
vtipný, stylový, originální ! - lynchovsky geniální. záleží teda na režii jednotlivých dílů. uznávám hlavně první sérii po odhalení vraha Laury Palmerové.
Mestečko South Park (1997)
Geniální seriál.
Súkromné pasce (2008)
Suverénně nejlepší novácký projekt v poslední době. Všechny díly (jež jsem měl možnost vidět) provází povšechně výborná režie i zpracování. Doufám, že Nova natočí další díly.
Priatelia (1994)
Tráva (2005)
příjemný seriál, hodně koukatelné