Recenzie (7)
MacGruber (2010)
celekm se se zasmál :)
Instruktážní video Lovce Lidí (2010) (amatérsky film)
Docela to ušlo, chvílema akční chvílema nuda, ale párkrát sem se dost nasmál :)
District 9 (2009)
Od tohle filmu jsem nečekal, že budu napnutý až do konce, ale na konec tomu tak bylo Blomkamp to zrežíroval náramně. Byl sem velmi mile překvapen grafikou a celou atmesferou filmu. Bál jsem se, že se budu "zase" dívat na sci-fi, které je jen o tom jak hlavní "vetřelec" musí vyhubit zemi aby byl ve vesmíru klid naštěstí tady žádného vetřelce nenajdete najdete tu jen jakési návštěvníky nebili cizince :-). Tak abych to shrnul grafika velice povedená, příběh napínavý až do posledního konce a herecké obsazení mile překvapilo. 5/5*
Rýchlo a zbesilo 4 (2009)
Příjemné překvapení s velmi zajímavým a napínavým koncem.!
Hank a Mike (2008)
Náprostá a totální hovadina....hlavní hrdinové jsou celých 83min v kostýmu... tohle mi teda vtipné nepřipadá.
Pobrežné lýtka (2000) (seriál)
super! Notch Johnson je prostě borec a vo tom žádná. :)
Ružový panter 2 (2009)
Suprová odpočinková komedie, kerá neurazí :), ale podle mě to na jedničku nemá. Prostě damnburger :D