Recenzie (2 558)
500 dní so Summer (2009)
Další příjemná záležitost/překvapení na poli romantických komedií tento rok (spolu s Nějak se to komplikuje). Možná bych i vzal na milost tento žánr, pokud by si vzal za vzory tyto dva filmy. 500 dní so Summer je skvěle napsaný,natočený a hlavně zahraný. Krásná Zooey Deschanel je ještě jako bonus ;-)
8 MM (1999)
Dost drsný a temný thriller,který se může vyrovnat thrilleru Sedm.Takový nechutnosti,kterými musí Cage projít sem ještě neviděl! Opravdu skvělý thriller o tématu kam až člověk zajde pro své uspokojení.
82. Annual Academy Awards (2010) (relácia)
Doufám, že se díval Vachler! Jenže já bych rozdal DVDčka s udílením oskarů celé populaci. To jen proto, aby konečně poznala, že galavečer s udílením cen lze udělat zábavný a zajímavý. Duo Martin x Baldwin se dobře doplňovalo a jejich parodie na Paranormal Activity bylo to nejlepší z celého večera (ehm modrý Ben Stiller musí prominout). Takhle se pánové kolem českého lva dělá parodie! Jediné minus bych viděl v neustále delším a delším děkováním. Měl jsem pocit, že se zhodnotí i stav cateringu na place. Ohledně sošek: za hudbu jí měl dostat Zimmer, režii Tarantino, scénař také a Avatar všechny technické ceny. Naprostý souhlas s plukovníkem Landou a Up. Mimochodem Clooney asi ráno chytil přes satelit předávání českých lvů a proto chytil ten divný xicht a nudil se. Neil Patrick Harris rulezzz!
83. Annual Academy Awards (2011) (relácia)
Sázka na mladé se nevyplatila, protože Franco i Hathaway zatím jiné show nemoderovali. Prkenné a přetahované. Kde jen je lehkost Hugha Jackmana. Ovšem ocenění potěšilo: Bale,Firth a Portman.
84. Annual Academy Awards (2012) (relácia)
Billy Crystal ukázal a dokázal, kdo je pak Oscar. Jeho chytré vtipy a scénky skvěle držely pospolu. Ocenění pro The Artist potěšily. Po minulém ocenění opět návrat k inteligentnímu humoru a k oslavě filmu. Mimochodem tady je vidět ta úcta - dlouhý potlesk Meryl Streep. Český lev by měl konečně kopírovat! (viděno v originálu)
85. Annual Academy Awards (2013) (relácia)
Nejprve hodnotím ceny: Tarantino a Waltz, Lewis, Adele a Rebelka - super! A zbytek už se rozdalo snad po větším lobingu. Ang Lee mě svým filmem neoslovil a Argo je jen patriotická věc. Tolik k těm cenám. Samotný večer se nesl ve znamení bilancování hudby ve filmu. Během večera zněly památné melodie z Indiana Jonese, E.T. , Forresta Gumpa a dalších. Vedle této oslavy se hlavně zaměřilo na muzikály. Proč se vzpomíná na Chicago neustále, tak to netuším? Seth MacFarlane byl skvělý a vtipný. Jeho začátek je možná nejlepší za poslední dobu. Kapitán Kirk byl galaktický! Rozhodně si nemyslím, že by vyčerpal vtipy v začátku. Skvělá píseň Boobs totálně pobavila. Mimo této věci se vzpomnělo na 50 let Jamese Bonda, ale čekal jsem více než pár minut záběrů a dvou filmových skladeb. Ovšem Shirley Bassey zazpívala Goldfingera naživo skvostně a to samé bych řekl o Adele při Skyfall. Pokud se člověk podívá na Oscars a uvidí České lvy, tak si zkazí chuť. Zkuste po lahodném steaku dát prošlou konzervu plnou éček a soji. To by se pozvracel každý! Hodnocení OST: Skyfall, Goldfinger a zbylé písně stály za to. Hudební i komediální vložky skvělé. 9/10
9 (2005)
Temné a grafický výborně vytvořené! Skvělá post-apokalyptická atmosféra jako z Fallouta! 9tka si mě dostala a jsem zvědav na celovečerák.
96 hodín (2008)
Uff to vám byla jízda pánove! Tak tohle akční béčko aspiruje na akční film roku u mě! Bond , Payne ... pche Bryan! Tak takhle vypadá otec , který má rád svou dceru až za hrob (a ty co jí ubliží pošle do hrobu)! Musím uznat , že Besson to napsal dobře (byt to celé vyšlo na dvě stránky A4). Celé je to svižně natočené a od okamžiku první akce se to zastaví až na konci. Neeson cedí hlášky tak , že mu doslova po každém tom grázlovi fandíte více a více. Takovéto béčko mi náramně sedlo a vždy si ho pustím , až budu chtít pročistit hlavu a bavit se (vedle Cranku , Sejmi je všechny a pak taky Odstřelovače) Osobně se mi nejvíce libíla akce na lodi! Celé to je jen obchod! Nic osobního! Pro mě to osobní je!