Recenzie (1 651)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Již delší dobu sem se bránil koukat na animované filmy typu Shrek, Madagaskar a podobné hrůzy...zklamání z nich bylo natolik velké :-) Nakonec jsem si jedno ráno lehnul k TV s dcerou a řekl jsem si, jak si u toho ještě hezky pospím. Omy! Musím říct, že se tento animák opravdu povedl a měl šťávu, vtip, nasazení a po celou dobu tah na branku. Možná ty animáče vezmu zase na milost....
Ako si vycvičiť draka 3 (2019)
Jsou animáče u nichž je jedno jestli koukáte na první, druhý nebo třetí díl... Stejně jako třeba v případě Příběhu hraček byste jen těžko hledali slabiny... Je to pohodový, barevný a zábavný...pro děti super! A ten konec byl neskutečný doják 😁
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Budu hodnotit na základě prvních čtyř sérií a musím říct, že se skvěle bavím. Moc jsem nečekal a jsem velice mile překvapený a stal jsem se fanouškem. Nedělám si iluze a čekám trošku úpadek v kvalitě v dalších seriích, ale ten start mi už nikdo nepokazí. Po letech dokoukáno...nostalgicky budu vzpomínat...i když poslední sérii si již asi mohli odpustit a z posledních tří čtyř dílů jsem měl vyloženě depku :-)) No nic...děkuji...bylo to fajn, ale jsem rád, že jste to utnuli než to spadlo do úplného průměru...
Ako svet prichádza o básnikov (1982)
Bezkonkurenčně nejlepší díl této série bez kterého bychom nevěděli, že v Américe je blaze :-) Na druhou stranu představitelka hlavního zájmu Štěpánka Borůvka mi přišla ze všech dílů nejslabší. I s tímto 'mínusem' je však na co vzpomínat - hospodského štamgasta F. Filipovského, učitele J. Somra nebo vnadnou L. Kořínkovou.
Ako utopiť dr. Mráčka alebo Koniec vodníkov v Čechách (1974)
Další z českých filmů, který se již může řadit mezi klasiku. Výborné obsazení a hlavně zábava, která neomrzí.
Ako za starých čias (2012)
Hezký se na ty páprdy kouká.....ale jinak docela nuda.
Aladin (2019)
Když jsem si film pustil poprvé, tak jsem ho po úvodní 'parkourové' a pěvecké části vypnul a mohl si ukroutit hlavu, jak je možné takto zprznit pohádkovou klasiku... K filmu jsem se po nějakém měsíci vrátil a dal mu znova šanci a dobře jsem udělal, protože těch písniček ve finále není zase tolik a třeba W. Smith to ustál na 5*. Samotný film se však povedl...barevný, veselý s fajn herci!
Alexander Veľký (2004)
Co si budeme povídat...asi jsme od toho čekali něco jiného...bylo to dlouhé, nudné a co je nejhorší ani moc zábavné. C. Farrell se v tom úplně ztratil a chvilkama mi připadalo, že ho to ani moc nemohlo bavit. Škoda...
Ali (2001)
Abych byl zcela upřímný, tak se cítím zklamaný a trochu podvedený. Muhammad Ali byl a stále je pojem v boxerském profi ringu a tak jsem se těšil na perfektně natočené záběry ze zápasů, které vstoupily do historie profi boxu a že je na co vzpomínat - první souboj s Joem Frazierem je znám jako 'Zápas století' nebo zairské peklo s Georgem Foremanem...no myslím, že bylo na čem stavět a právě z těchto okamžiků se do 160 minutového filmu vlezlo jen pár minut a místo toho jsou zde předlouhé pasáže o tom jak Ali běží ulicemi Kinshasy nebo se hádá s novináři. Výborně je také zmapována jeho aktivita v přelétavosti u žen...ale kde je ten box se kterým je toto jméno spojováno nejvíce ??!! Opravdu tam nešlo dát více pro boxerské fanoušky? Pokud šlo o natočení filmu o psychologickém profilu Muhammada Aliho, tak prosím v pořádku, ale rozhodně se nejedná o strhující film...
Alias (2001) (seriál)
Skoro tři měsíce mi trvalo než jsem se prokousal všemi pěti sériemi a musím říct, že i když jsem se ze začátku cítil jako při sledování Objektivu (každých deset minut v jiném městě a zemi) a někdy kroutil hlavou nad dějovými zvraty (ztráty paměti, zdvojování identity, oživlí mrtví atd), tak jsem se neskutečně bavil a časem jsem se těšil jen na tu chvíli kdy budu mít trošku času abych si mol pustit další díl....díky, skvěle jsem se bavil....