Recenzie (1 651)
Hon na pačlověky (2016)
Strašně milé překvapení... Podle názvu jsem si říkal, že to bude blbost a ona byla, ale strašně zábavná! Koukat na toho špeka, jak běhá po buši se S. Neillem, který jako vždy zahrál báječně a k tomu ten specifický humor, který mi absolutně sednul... Prostě pohoda!
Šokujúce odhalenie (2019)
Tři * a kousek, ale na čtyři to asi není. Tuhle kauzu jsem nezaregistroval a ačkoliv nejsem fanoušek extremistických hnutí jako MeeToo nebo BLM, tak se mi snímek líbil a zaujal mne. Člověk si nesmí dělat iluze, že podobné chování je minulostí... Když má někdo moc, tak ji využije. Jinak na Ch. Theron a M. Robbie by se zvlášť v tomto filmu dalo koukat hodiny...a J. Lithgow super zahrané, ale skoro jsem ho nepoznal.
Cats (2019)
Sebral jsem veškerou odvahu a i přes velice špatné hodnocení (celosvětově) a fakt, že nesnáším kočky a nemám rád muzikály, jsem si tento film/muzikál pustil a ..... opravdu ne...tohle já nemusím... Byl jsem překvapen, že tu vidím J.Dench, I. McKellena nebo I. Elbu...jejich zpěv...no nebyl dobrý... Jedna hvězda za odvahu tento muzikál zfilmovat a druhá za pár povedených scén a dvě příjemné písně.
Ben Hur (2016)
Proč a proč? Proč remake, když původní snímek je filmařsky majstrštyk? Nechápu... Je to prostě špatný...původní snímek vyprávěl, každá akce měla svůj logický důsledek, příběh byl úplný a navazoval... Původní film byla jedna velká výpravná báseň... Tento snímek je něco jako klip...tady to skáče bez vysvětlení a spojitost v jednání chybí...na oko líbivé, ale prázdné.. K tomu rastafarián Freeman... A ten konec? Prostě chyba...
Dolittle (2020)
Jednoznačně film pro děti se skvělou animací a dětem přizpůsobenou zábavou a zápletkou...pokud k tomuto snímku přistoupíte s těmito fakty, pak nemůžete být zklamáni a děti nebudou určitě... Moc nechápu místní čsfd intelektuály, kteří si tento film pustí a pak tu píšou nesmysly ve stylu - nemělo to logiku, nebylo to dostatečné vtipné, pointa stála za prd apod. U filmu pro děti to opravdu není to nejdůležitější...pusťte si Nolana a rozumujte u jeho filmů a snímky pro děti nechte bez komentáře..
Beats (2019)
U amerického Beats jsem napsal, že rap není můj šálek kávy....no rave je ještě horší... Tyto filmy moc nemusím...debílek vedle debílka k tomu sem tam nějaká fetka... Ale druhá půlka filmu nevyzní úplně blbě...
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Já se bavil...a o to snad u těchto filmů jde, ne?
Beats (2019)
Spletl jsem si s britským Beats ze stejného roku...bohužel tahle hudba mi nic neříká a celé to bylo tak nějak nezajímavé....
Až príde oheň (2019)
Festivalový a klubový film...tak nějak plyne, film nemá v podstatě žádný viditelný dějový vrchol a končí neurčitě...k tomu dlouhé záběry plné zeleně a přírody vůbec (a v druhé polovině ohně) a minimum dialogů herců/neherců...ale tak nějak cítíte, že si špatné hodnocení nezaslouží. Tak co teď s tím??
Tron (1982)
Hrozně mne to bavilo....udělal jsem tu chybu, že jsem prvně viděl digitálně vymazlené Legacy a až tam jsem zjistil, že bylo ´něco´ předtím...a tak jsem s velkými obavami šel po prvním Tronovi. V té době muselo jít o dost průkopnické dílo a umím si představit, že i dost divné :-) Ale zvládli to perfektně... Trošku mi to připomnělo Minecrafta a grafikou filmy K. Zemana a taky mne udivilo, že Matrix nebyl první, ale vlastně kopíroval...