Recenzie (476)
Kameňák 4 (2013)
Tak tohle, to už teda ne! Tomuhle se říká totálně dojebanej film, normálně mi to přijde jako jeden velkej vtip od všech herců co přijali roli v tomhle výblitku! Já prostě ani nemám co k tomu říct, otřesný, prostě otřesný!
Hořící keř (2013) (TV film)
Neuvěřitelný film, už od úplnýho začátku mi běhal mráz po zádech, perfektní atmosféra a oku lahodící zpracování. Jen škoda, že jsme museli na něco takovýho čekat, až se toho ujme někdo z Polska. Herecký obsazení se povedlo na jedničku a všichni zahráli fantasticky k mému překvapení. I když jsem byl při závěrečných titulkách opět nasranej až do výšin, jakym sviním jsme jako národ museli čelit a jak snadno se z lidí stanou podrazáci v zájmu vlastním, nemůžu to odsuzovat, nátlak byl neuvěřitelnej a dá se možná snad i lecos pochopit, jsem rád, že jsem měl to štěstí a tu dobu nezažil. 85%
Ja, Frankenstein (2014)
Tak já ti nevim Franku. Tak jako bavilo mě to, ale stupidita děje mi celkem lezla krkem. Akce slušná, digitální look občas pokulhával a... no a nějak nevím co bych dodal. Kvalitou na úrovni Ghost Ridera, takže u mě trojčička a asi už se nikdy nesetkáme :-).
127 hodín (2010)
Jako chápete někdo komentář B!shopa? Ty vole tak si sakra stůj za sym názorem a neohuluj to tady 4ma hvězdama jen proto, že 127 hodin mělo 6 nominací na Oskara. Btw film je boží, Buried s podobným námětem byla kravina a to mám upřímně Reynoldse radši.
Milý John (2010)
Občas mam prostě náladu najít si film, kterej by ve mě mohl probudit takový to lidství, že bych třeba i slzu zamáčkl. Naivně jsem myslel, že by mě tady John mohl zblbnout.... Nojo, bylo to jako i celkem hezký, takový milý, ale jako romantický drama slabý. Holt se vrátim ke krájení cibule, u tý je emotivní odezva očních kanálků téměř stoprocentní. 60%
Ľadové kráľovstvo (2013)
Dokonalá titulní píseň Let it go mi zní v hlavě už asi 14 dní, perfektní vizuál, zábavné dialogy a hlavně miluju když mě animák dokáže vrátit do dětských let, to je přesně to, co od každého očekávám. Frozen patří mezi těch málo kterým se to povedlo a já zase mohl být hodinu a půl malej kluk :-). Jasnej bůr! 82%
To je koniec! (2013)
Nevim, asi jsem prostě vůl. Nemám toho Rogena rád, ale vždycky když zaregistruju nějakou komedii kde hraje, tak se hnedka hloupě hrnu do kina či do redboxu v naději, že se tentokrát budu smát. Hovno, This is the end byl definitivně konec pro jakoukoliv tvorbu Rogena v mojí blízkosti. To, že jsem se parkrát uchechtl bohužel (možná bohudík) nebyla ani zdaleka Sethova zásluha nýbrž například sjetýho Cery plácajícího Rihannu přes prdel. Jo a Channing Tatum jako submisivní děvka mě taky potěšil :D. Takže abych to shrnul. Jestli se někomu líbila travička zelená tak tohle určitě nezklame, ten kdo jako já u travičky čekal na konec, prostě ruce pryč, rozhodně o nic nepřijdete, maximálně o 107 minut života :-). THIS IS THE END 30%
Enderova hra (2013)
Předlohu neznám, tím pádem jsem čekal neuvěřitelnou kravinu. 4 hvězdy dávám hlavně za to, že mě Ender hodně mile překvapil. Nenudil jsem se, efekty perfektní, dějová linka zajímavá a perfektně navnadí na pokračování. Ačkoliv jsem teda nebyl zrovna oslněnej dětskejma hereckýma výkonama, ale co už, nakonec jsem to překousl a některé si dokonce i oblíbil. Tímhle filmem rozhodně fanoušek scifi žánru vedle nešlápne.
Lásky čas (2013)
Já byl prostě úplně unešenej :D. Jako sladký to bylo až po vysílač na vrcholu mrakodrapu, ale mně se to ohromně líbilo a když jako bonus mám skoro celej film na plátně krásnou Rachel nevidim důvod neohulit to pěti hvězdama. Přál bych si víc takových filmů. 80%
Vyprávěj (2009) (seriál)
Do roku 89 je Vyprávěj nejlepší česká telenovela na kterou jsem narazil. O několik tříd výš než je ulice či sračkoidní ordinace. Přesto je pátá řada plná patosu a natočená snad jen z nutnosti aby se dohrabali konečně k Honzovo svatbě. Nakonec ale musím uznat, že mě seriál bavil téměř celou dobu a ani pátou sérii jsem nedokoukával vyloženě z donucení, ale prostě jsem chtěl. Takže 70% a díky dík čétéčko :-)