Recenzie (129)
Žraločí muž (2005) (TV film)
Uvažoval jsem o jedný hvězdičce,ale nakonec jsem musel dát odpad,protože prostě lepší hodnocení si tento film bohužel nezaslouží. Ale přece jenom i tento film má v sobě ukrytý ponaučení. Když si budete chtít najmout žoldáky,tak na pěnězích nešetřete:)),jinak si získáte maximálně takový trotly,kteří se netrefí na dva metry z AK-47,jako v tomto filmu.
Posledný žralok (1981)
Jak je již uvedeno v předchozích příspěvcích, tak s Čelistma se to nemuže vůbec srovnávat. Ale přesto jsem se snažil na tomto filmu najít pozitiva. Přesně tak,snažil,ale bohůžel marně. Žralok na první pohled působí gumově. V jednom záběru vypadá obrovský a v záběru následujícím je najednou děsně malý. Má to být horror o žralokovi,ale krve je tu minimálně. Strach ani obavy,nic podobného ve mně film nevyvolává,což je u horroru docela špatné.Některé horrory umí ten strach u mě nahradit alespoň vtipem či zábavou. Ani to zde neni. A herci hrají příšerně,ani dialogy nestojí za nic.
Divadlo hrôzy (1976)
Film je opravdu sračka,herci příšerní a naprosto schází nějaká pořádná dějová línie.
Potkany útočia (2003)
Ta jedna hvězdička je za Rona Perlmana.Ale jinak dost divnej film.
Tom a Jerry - His Mouse Friday (1951) (epizóda)
Skvělý díl tohoto skvělého legendárního seriálu. Viděl jsem ho v plné verzi,tedy i s mluvícími kanibaly a dost jsem se pobavil. Ty jejich hlášky byly skvělý. (hmm, kočka na rožní;hmm,mýš na rožní:))))).
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Můj drůhý nejoblíbenější seriál hned po Simpsonových. Některé díly byly sice slabší,ale i tak za plný počet.
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Nejlepší film o Asterixovi,co jsem zatim viděl. A myslim,že lepší už ani neuvidim:)) Některé scénky a hlášky jsou úplně božský.
Frightmare: Legenda hororů (1983)
Naprosto špatný a hlavně nudný horor.Neskutečně jsem se při něm nudil.
Simpsonovci vo filme (2007)
Film mi sice příjde slabší než seriál,ale stejně se při něm pobavim dost na to,abych mu dal plný počet.