Recenzie (93)
Hon na pačlověky (2016)
Za mě nejlepší film KVIFF 2016! :) Ty komedie mi holt sednou vic, než všechna ta psychodramata :)))
Hry o život (2012)
Normalne bych dal jednu hvezdu za efekty, ale v tomto pripade je to skutecne jen skoda penez...
Neodolateľný (2006)
Susan Sarandon je skvělá, film průměr...
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Pro mě o fous lepší, než předchozí díl (tj. první část Relikvie smrti), ale pořád výrazně horší, než prvních pár kousků...
Uloviť miliardára (2009)
Ta stylizace je asi fakt moc, ale kdyby byla menší, tak by to asi bylo horší... No.. proč ne - je to takový všelijaký, ale vlastně mě to místy bavilo. Teď zpětně mám tak trochu pocit, že by se tam daly najít prvky připomínající Havlovo Odcházení, které považuji za geniální. Bohužel mi tady hodně nesedla kamera.
Kouč Carter (2005)
Nic jsem nečekal a byl jsem příjemně překvapen. Trocha toho patosu by se vynechat možná mohla, ale ono to vlastně k tomuhle žánru tak nějak patří... :)
Vec (1982)
Asi bych byl i ochotný dát plné hodnocení, ale to by se museli umět tvůrci (především dramaturgové) nějak "vylhat" z toho věčnýho zobrazování nestvůry dokola a dokola. Na tu dobu asi slušný, ale stejně; nebylo by to strašidelnější, kdybychom nevěděli, jak ta věc vlastně vypadá?
Zväčšenina (1966)
Skvěle zachycená atmosféra a geniální David Hammings.
Mŕtvy muž prichádza (1995)
Pomalý rozjezd, ale neuvěřitelná atmosféra. Je to asi spíš 4 a 1/2 *, ale na pět to tak nějak necejtim.
Vesnice roku (2011) (študentský film)
Jednoznačně nejlepší film Vojty Moravce. Vtipné dialogy, dobré herecké výkovy, pěkná hudba. Konec filmu mi nějak nesednul, ale rozhodně jsem se v jeho průběhu hodně bavil.