Recenzie (6)
Konečná (2013)
Tolik klišé, stokrát slyšených hlášek a rádoby vtipných scén na jedné hromadě. Ani hudba a kamera filmu moc nesedí. Jedna hvězda za Arnolda.
Drive (2011)
Po skončení filmu jsem měl chuť ho pustit celý znovu. Hudba od Martineze je podmanivá a skvěle vykresluje atmosféru stejně jako v Solarisu, ke kterému taky dělal soundtrack. A herecký výkon Ryana Goslinga... nemám slov :)
Odcházení (2011)
Havla mám rád, ale na tomhle filmu je bohužel všechno špatně: režie a scénář, kamera, hudba, humor... Tenhle příběh patří do divadla a ne na plátno.
Solaris (2002)
Magická hudba, která se proplétá celým filmem a výborně dokresluje atmosféru "neznáma" jak ve vesmíru, tak v myšlenkách hlavní postavy. Český dabing je jako vždy dobrý, ale v tomto případě stojí za to dát přednost originálu, hlavně kvůli Jeremy Daviesu.
Skrytá identita (2006)
Film jsem dokoukal z povinnosti. Vytknu hned několik věcí: Výběr a umístění hudby, která z thrilleru udělala akční komedii nebo co. Střih byl místy dost rušivý, přeskakování mezi časovými rovinami bylo spíše na škodu. A herci se tentokrát nepředvedli, jako kdyby parodovali sami sebe. Takže zklamání.
Howlův kráčející hrad (2004)
Z japonských pohádek znám jen Princeznu Mononoke a Appleseed (2004) - obojí vynikající. Ani Zámek v oblacích nezklamal. Netradiční a přitom geniální animace, zajímavé prolínání prostoru a času, spousta okamžiků k zamyšlení a atmosféra tak odlišná od evropských nebo amerických filmů. Občas jsem zůstal žasnout s otevřenou pusou, jak si s tou grafikou vyhráli. Nejzábavnější postava - oheň Kalcifer, v českém dabingu stejný hlas jako Cartman ze South Parku - super :)