Obľúbené seriály (10)
Mestečko Twin Peaks (1990)
1S) 110% 2S) 100%
Hannibal (2013)
´vášeň je dobrá, rozproudí krev´ ..možná ne logická -tou by byla druhá řada- nicméně zcela relevantní volba po shlédnutí Bates Motel (!) tísnivá atmosféra v stylizované formě podepřená mistrovským audiovizuálním duem Reitzell/Slade (1série 100%) UPDATE: druhá návštěva u vybraně vkusné gurmánské tabule, lukulská hostina o třinácti chodech, potěcha pro všechny smysly ..moje estetická žízeň byla uhašena (2série 100%) ..30.8.15 (3série 100%) vysoká stylistická -na obsah se moc nehraje- vyšinutost vyšinutých stoupá, normální absentují úplně, dragon je great (!) jediná, nepatrná výtka - vaří se jen minimálně ..jako dezert bych poprosil film, v kině
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
..a zrovna když to člověk nejmíň čeká soderbergh překvapí (!) takhle chirurgicky přesná dobovka tu už dlouho nebyla ..špína, nemoce, mrtvoly, nemocnice plné mrtvol a špíny, drogy co bere špína i doktoři, je rok 1900 žádná romantika a do toho chladně ambientní martinézův soundtrack ..už se nemůžu dočkat dalších dílů.. pilot (100%)
Temný prípad (2014)
1S) 100% 2S) 100%
Ray Donovan (2013)
jen jednou za dekádu, se objeví seriál s tím ojedinělým jevem v závěru, jemuž se říká katarze (!) pro tu minulou to bylo six feet under, pro tu přítomnou RAY DONOVAN (100%) UPDATE (14.10.14) 2S) 90% ..jen proto, že silnější závěr než ten z první řady, řada druhá nenabídla (né, že by to bylo tak jednoduché)
Osmý smysl (2015)
wachowski (a straczynski) a netflix vytvořili komplexní, celistvý, pohlcující zážitek (!) návykový a maximálně opojný ve všech svých aspektech ..dokonalá pocitovka.. 100%
Volejte Saulovi (2015)
Daredevil (2015)
drew goddard (cabin in the woods, world war z) se ukázal jako adaptátor velmi citlivý (na jednu stranu) i nekompromisní (na tu druhou) co hells kitchen vybarví správně rudě a steven deKnight (spartakus) přispěje bojovou choreografií reálnou i kvalitně comicsově nadsazenou ..jsem teprve na začátku ..a už tak nadšený (!) UPDATE -po všech 13.dílech- i když si hodně bere z millerova, mnohem bližší bendisovu daredevilovi (což je mi víc než blízké) a i když závěr není tak dechberoucí -ve srovnání s perfekcionismem začátku spíš solidní- z absolutního hodnocení nesnižuju ..už jen proto, že lepší marvelovka (včetně filmových) tu ještě nebyla (!) 100%
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
nejpopkulturněji napsaný seriál EVER !
Walking Dead (2010)
1S) 90% 2S) 40% 3S) 100% 4S) 100% 5S) 90% 6S) 70% 7S) 50% 8S) 30%