Recenzie (566)
Spirit - pomstiteľ (2008)
docela slušná podívaná na to že jsem dosud nenarazil na komiksovou adaptaci která by mě nějak moc zaujala
Leon (1994)
nelze jinak.. takhle se maj točit filmy :)
Hřmění divadla Sklep (2000) (divadelný záznam)
dokonalý rozbor Bible.. :) Zajímal by mě názor věřících na tohle vystoupení
Griffinovci (1999) (seriál)
seriál kde se přehání snad všechno... Peter zakopne a dvě minuty simuluje fffffffffffffffffffffffff, ááááááááááááááááááá, ffffffffffffffffffffffff ááááááááá... ze začátku vám to nepřijde vtipný ale po několika sekundách kdy to překoná trapnost to začíná být super :)
Kasandrin sen (2007)
výborný film s mnoha ironickými momenty, který tento film posunují z klasické krimi o něco jinam.. 85 procent
Súdny deň (2008)
Velmi nad očekávání! asi rok mi to hnilo na disku a neměl jsem chuť si to pustit... až nastala krize na horách kde byl nedostatek dobrých filmů :) Byl jsem mile překvapen, sice trapný klasický happyend, ale jinak nápad, zpracování, boje atd dost dobrý
Donnie Darko (2001)
golfista napsal: "co k sakru dělá nějaký Donnie Darko v TOP 100 IMDb ?!"...., u mě je problém že já tento fakt opravdu nechápu! zastávám teorii, že kdo hodnotí tento film kladně, dělá že tento film pochopil, aby neupadl ve společenském renomé :)
Po prečítaní spáľte (2008)
První věc co se mi od Coenů líbila. Pitt je borec :D
Prci, prci, prcičky: Kozy, bobry a iné zvery (2007)
dost trapný
Verejný nepriateľ č. 1 (2008)
Něco tak dokonalého a navíc ještě francouzského jsem už hodně dlouho neviděl! :-) Vincent Cassel po Východních příslibech opět nezklamal. Můj kandidát na film roku.. akorát nevím jestli je lepší první nebo druhý díl. Podle mě nejdokonalejší scéna je pokus o osvobození vězňů