Recenzie (185)
Štvrté proroctvo (2009)
Výš než nad tři hvězdy bych nešel. Cage prostě neumí hrát a příběh by moh být dobrej, kdyby nebyl tak blbej. Ze zakončení by se dalo kurva čerpat. Kdyby to točil Shyamalan.
Vo štvorici po opici (2009)
Tu Melissu (či jak se to píše) bych nakopal za to, jak parádně zahrála tu stíhačku. A Alan vypadal, že ten rohypnol taky žere furt.
Čí's sweet home - Season 1 (2008) (séria)
Milé :-) Nic víc.
Český sen (2004)
Holá skutečnost je nevyčerpatelná studna nápadů a když se do studny spustí chytré hlavy se smyslem pro humor, může z toho vzejít třeba tento dokument. Bylo to skvělé, zaměsnalo mě to na celý večer přemýšlením a naštvaně jsem se strefoval do lidí, kteří projekt nepochopili. A stěžovali si na kameru. Cheche, sráči.
Foter je lotor (2000)
To je taková jakože komedie, víte?
Sunshine (2007)
Právě byl zvolen nový nejoblíbenější film uživatele iHyik. Oslava pro veřejnost se nekoná. Ale můžete mi to přát. // A po druhém shlédnutí už se sláva nekoná.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Úchvatné!
Pravidlá zadaných (2007) (seriál)
Hodnocení po první sérii: Fajn situace, vtipné poznámky, žádná nuda, zábava od začátku do konce. Rozhodně za čtyři. Dodatek: nepřipomíná vám to himym po patnácti letech? _____ Po druhé sérii: Ještě lepší, přidávám hvězdičku. Co asi přinese trojka?
Skladiště 13 (2009) (seriál)
Zatím bez hodnocení. Pilotní díl nebyl nijak úchvatný, nápad neoriginální - Lovci pokladů s plackou FBI. Herecké výkony nudné, sem tam vtípek pro dvanáctileté děti. Celkově to působí dojmem "rodinné komedie na páteční večer". Nicméně i přesto zkusím ještě pár dílů, jestli to půjde takhle dál, myslím, že mi nebude vadit, když mi tento vcelku průměrný seriál uteče. A u toho stále zůstávám. Dvě hvězdičky.
Fringe (2008) (seriál)
Po shlédnutí série konečně můžu trošku přitvrdit a s čistým svědomím prohlásit, že tyhlety "krajní vědy" si vysloužily čtyři hvězdičky. Na to, že jsem Fringe chtěl původně zodpadnit je to známka prakticky nejlepší.