Obľúbené filmy (10)
Rocky Balboa (2006)
Tak tento film mě chytil za srdce. Musel jsem si ho pustit 2x zasebou abych se nabažil toho zážitku a rozločil se s legendárním ROCKY Balboou. K filmu nenám žádné připomínky 100%
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Statočné srdce (1995)
Rambo (1982)
Honba za pokladom Templárov (2004)
Velice povedený film na motiv Indiana Jonese podle mě snad i lepší.Ani jednou jsem se v průběhu filmu nenudil neustále nějaká akce kterou doplňuje i zábavnou formou Justin Bartha. Jediné co mě tak trochu zklamalo bylo to že konec byl tak nějak ošizen.
Demolátor (1993)
Jay a mlčanlivý Bob vracajú úder (2001)
Výborná komedie Kevina Smitha při které mám vždy šílený záchvat smíchu. Plno známích herců jde ke prospěchu filmu. Jedná se podle mě o jeden z nejpovedenějších filmů od Kevina S.. Kdo neviděl dělá velkou chybu.