Recenzie (1 167)
Láska kvitne v každom veku (1923)
První film Bustera Keatona, který jsem viděla. Je dobře promyšlený a velmi zábavný. Na lva nezapomenu.
Frigo obeťou krvnej pomsty (1923)
To je můj neoblíbenější film vůbec. Je tam legrace, romantika, napětí, prostě všechno, co má film mít. Když jsem uviděla toto dílo, zamilovala jsem se do Bustera a žádného jiného muže nechci!!! (škoda že je mrtev)
Frigo ako Sherlock Holmes (1924)
Při natáčení se Busterovi stala nejhorší nehoda - málem si zlomil vaz. Také jsem obdivovala verzi s moderní až elektronickou hudbou
Frigo na mašine (1926)
Film patřící do klenotů kinematografie sice trochu zruinoval mého milovaného Bustera a zničil mu kariéru, ale bez tohoto filmu si nedokážu svět představit. Napínavé od začátku do konce, skvělé herecké výkony, hluboká myšlenka a hromada dalších pozitiv!
Plavčík na sladkej vode (1928)
Velmi dobře provedený film, napínavá akce i trochu romantiky :)
Kameraman (1928)
Na filmu je už vidět vliv společnosti MGM, ale i tak si film získal mnoho diváků a ještě v něm vidíme Busterův styl.
Film (1965)
Po čase se mi film Film rozležel v hlavě...je to fakt dobrý...