Obľúbené filmy (10)
Vlčie diery (1948)
Cesta (1954)
Obchod na korze (1965)
Modrý anděl (1930)
Slnko v sieti (1962)
Júlia (1977)
I haven't forgotten either of them.
Divotvůrkyně (1962)
vynikajuci film a herecke vykony, ktore sa len tak nevidia