Recenzie (173)
Pravá ruka pomsty (2024)
Povedené a čistokrevné Béčko, kterému by v devadesátkách tleskali. Film mě bavil, za mě 70%
Echo (2024) (seriál)
Příjemné překvapení od Marvelu, seriál jsem shlédl doslova jedním dechem. Zpracování Kingpina i Mayi na 1. Doporučuji
65 (2023)
2,5* scifi z budoucnosti, kdy se hlavní Postav po zřícení vesmírné lodi ocitá na zemi za dob dinosaurů a to před dopadem asteroidu, tady nápad zajímavý, ale děj průměrný
Expendables 4 (2023)
Spousta akce, zábavy a vtipů. Je tu sice i spousta přehnaných scén, což se ale dalo čekat. Za mě určitě podstatně lepší než 3. díl. Film je zaměřen převážně na akce, útoky a ničení Jasona S., což sice není na škodu, ale zbytek týmu byl tak trošku odstrčen na druhou kolej. Sly zde sice účinkuje méně, ale i tak splnil očekávání, na svůj věk je to stále sakra velký borec. Fanoušci této série určitě nebudou zklamáni. Co se týká Megan Fox, tak ta mi tu úplně neseděla, akční scény jsem jí moc nevěřil, zkrátka mi tam zcela nezapadla, spíš by se hodila do jiného žánru. Leč je to pouze můj názor.
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
Hrozná scifi kravina, škoda slov na to psát víc...
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Viděl jsem kousek a tohle se fakt nedá, hlavně s tímhle vůbec neztrácejte vás, je to fakt ultra hovadina...
Na lovu (2022)
2,5*, jelikož na to zřejmě většina z vás ani nebude chtít koukat, tak zde tak trošku spoiler : V tomto filmu jsou bohužel dosti nešťastně až nezábavně, avšak dramaticky podány osudy 4 již dospělých dětí z bohaté rodiny, kterým se v dospělosti nedaří a prožívají krachy, najednou přijde alespoň spása v dědictví po zesnulém otci. Zde ale zjišťují, že aby se jejich potíže vyřešili, tak nebudou chtít každý jen 1/4 z celku prodaného paláce, ale plný 1 milion eur. Tedy se vydají do míst, kde jako malí lovili s otcem a začnou soutěžit kdo uloví největší kořist, tak ten vyhrává plnou částku. Nakonec dochází ke zvratu, který už asi budete i očekávat dle obálky filmu... Nicméně zakončení filmu je dobré...
Vyproštění 2 (2023)
Akční a zábavná paráda, konečně tu máme nástupce za Slyho a Arnolda
Operácia Morský vlk (2022)
Film na který jsem se podíval jen z důvodu obsazení herců : Frank, Dolph, avšak ani oni nemohli tuhle hrůzu s nevalným dějem a uspěchaným koncem jakkoliv zachránit. Jako bonus je zde spousta počítačových efektů, které zaspaly dobu, tedy jako by jste sledovali předpotopní pc hru. Konkurovat by mohl například Silent Hunter 4. Námořní taktika též šílená. Ale do konce se to dokoukal dá. Normálně bych dal 1*, tady ale díky účasti zmiňovaných herců dávám 2 s odřenýma ušima...
Sisu (2022)
Finský Rambo ze 2.SV.