Recenzie (550)
L.A. Apokalypsa (2014)
Kryštůfek Soudce je opravdu neherecké poleno...
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Od tohohle filmu jsem si radši moc nesliboval a dostal jsem docela slušnou porci SW. Všechno fajn, až na toho brikeťáka, co ošahával Vaderův meč a bohužel hodně slabého záporáka Rena. Jinak ta hlavní lolitka je docela pěkný kotě, roboti vtipní jako vždy. Rozhodoval jsem se mezi 4-3 hvězdama, vidím to na hodně slabé čtyři, ale třeba po dalším kouknutí s dabingem, hodocení upravím. PS: Leu bych už v bikinách vidět nechtěl :D
Dom na konci ulice (2012)
Paní Lórenc nám pěkně nakynula, ještě že je tu aspoň píchatelná MILFka Eliška.. Horor a mysteriózní? Kde? Jedinej horor bylo u toho vydržet a neusnout, tu jednu hvězdu dávám jen a pouze za Elisabeth, jinak je to nudná zhovadilost pro 10. letý momentálně posunutý děcka.
Upíri na ústupe (1989)
Zábavná westerno-upírská komedie. Bruce perlil jako vždy.
Baby na ťahu (2012)
nudné, nevtipné, jedinej důvod proč se na to podívat, je paní Rybářová.
Oblast 51 (2015)
Extremně zdlouhavé a nudné. Navíc nemám rád tyhle rádoby autentický roztřepený kamery.
Zo záhrobia (1986)
80.tková klasika od tvůrců re-animátora. Perfektní atmosféra, masky, triky, hudba, obsazení.
Návrat do domu hrôzy (2007)
tohle už zase spadá do klasické tupé vyvraždovačky, bez nějaké napínavé atmosféry. Scénář o ničem, neherecké obsazení nesympatické, tož aspoň 2. hvězdičky za holé kozičky.
Dom hrôzy (1999)
Jeden z mála příkladů, že remake nemusí být průser, ale naopak je pro původní film z roku 1959, poctou. Tenhle film má již od začátku slušnou atmosféru, výborný soundtrack a velice dobré obsazení.
Dom hrôzy (1959)
I když je to klasický horor s geniálním Vincentem Pricem, u filmu jsem se dost nudil a triky mi přišli strašně laciné, i na svoji dobu. Slušné 3. hvězdičky, víc nedám....